You are here

FAQ Abonnementen

1. Hoe kan ik een abonnement kopen?

Abonnementen kunnen enkel online gekocht worden. Om een abonnement te kopen, moet je een Club ID aankopen. Indien je nog geen Club ID hebt, wordt je Club ID  automatisch toegevoegd bij aankoop van je abonnement.

 

      Je abonnement aankopen doe je zo:

 

A. Ik was vorig seizoen abonnee en koop mijn abonnement aan binnen de voorrangsperiode:

 

  • Online, de klok rond:
    • Meld je aan op tickets.clubbrugge.be met uw emailadres en zelf gekozen wachtwoord.
    • Ga naar ‘mijn bestellingen’
    • Klik op ‘betaal onbetaalde reservatie’
    • Ga verder naar de online betaling (betalen kan met bancontact of online banking)
    • Je Club ID wordt samen met uw abonnement gratis naar je thuisadres verstuurd.

 

B. Ik was vorig seizoen geen abonnee of koop mijn abonnement na de voorrangsperiode:

 

  • Online, de klok rond:
    • Meld je aan op tickets.clubbrugge.be met je Club Brugge-profiel. Nog geen Club Brugge-profiel,? Dan kan je dat meteen aanmaken.
    • Kies ‘abonnementen’
    • Kies je zitje in het stadion en betaal veilig online via Bancontact of online banking. Je Club ID wordt automatisch toegevoegd.
    • Je Club ID wordt samen met uw abonnement gratis naar je thuisadres verstuurd.

 

 

2. Ik was vorig seizoen abonnee, wens mijn plaats binnen de voorrang te hernieuwen maar vind mijn reservatie niet terug bij ‘mijn bestellingen’

Je stuurt best een mailtje naar kaartenverkoop@clubbrugge.be. Vergeet zeker je cus. nummer van op jouw vorig abonnement niet te vermelden alsook het emailadres waarmee je registreerde.Waarschijnlijk zal jouw abonnement niet gekoppeld zijn aan het online profiel.

 

3. Kan ik het ganse jaar door een abonnement aankopen?

Neen, abonnementen zijn te verkrijgen vanaf begin juni en dit zolang de voorraad strekt. (maximum tot eind september)

 

4. Hoeveel abonnementen kan ik kopen op mijn account?

  • Particulier: slechts 1 abonnement per persoon
  • Bedrijf: meerdere abonnementen zijn mogelijk.Neem hiervoor contact op met onze ticketing via kaartenverkoop@clubbrugge.be

 

5. Kan ik genieten van een speciaal tarief?

Hier vind je een overzicht van de speciale tarieven en voorwaarden.

 

6. Kan ik een Kids of Students abonnement online aankopen?

Aangezien we je identiteitskaart of studentenkaart moeten controleren, kunnen Kids en Students abonnementen in principe enkel aan het loket van ticketing gekocht worden.

Wenst u dit toch online te doen?

Indien je in de vrije verkoop een Kids of Students abonnement online wenst aan te kopen, dien je eerst het basistarief te kiezen. Indien je voor eind september met je abonnement langskomt op de dienst kaartenverkoop, kunnen we het abonnement wijzigen en betalen we het verschil terug.

 

Online verlengen kan wel indien je vorig jaar een Kids of Student abonnement had en dit jaar nog aan de voorwaarden voldoet.

 

7. Welke wedstrijden zijn inbegrepen in mijn abonnement

Met je abonnement krijg je toegang tot het stadion tijdens de thuiswedstrijden in de reguliere competitie en de Play Offs.

Je krijgt absolute voorrang bij de ticketverkoop voor onze Europese wedstrijden en de beker van België.

 

8. Wat als ik mijn abonnement verlies?

Bij verlies van het abonnement kunt u op vertoon van uw identiteitskaart een duplicaat verkrijgen.Kom hiervoor langs naar het loket van de ticketing.

Er zal hiervoor een administratieve kost worden aangerekend.Begin het seizoen is dit €40, halverwege het seizoen €20.

Het geld die op dit moment op uw verloren kaartje staat zal worden overgezet.

 

9. Wat als mijn abonnement niet meer scant aan de toegangscontroles?

Kom onmiddellijk naar de ticketing dan bekijken we wat het probleem is.Is uw kaartje kapot printen we onmiddellijk een nieuw.

Hier worden geen administratieve kosten aangerekend.

 

10. Kan ik als volwassene een abonnement van een Kid of Student gebruiken?

Neen. Een kids- of students-abonnement is strikt persoonlijk. Als u als volwassene deze plaats deze plaats wenst te gebruiken, kan u zich voor de wedstrijd aanmelden op de dienst Ticketing. Mits een opleg van €15 ontvangt u een ticket op de plaats van het abonnement.

 

11. Wat als ik een wedstrijd niet kan bijwonen? Verkoop zitje!

Als je een wedstrijd niet kan bijwonen kan je uw plaats terug in verkoop brengen.Wordt je zitje door Club Brugge opnieuw verkocht dan krijg je een compensatie op je rekening gestort.

Deze functie komt telkens 1 week voor de wedstrijd online.

 

    • Meld je aan op tickets.clubbrugge.be met je Club Brugge-profiel. Nog geen Club Brugge-profiel,? Dan kan je dat meteen aanmaken.
    • Klik op ‘verkoop zitje’
    • Klik op ‘beheren’ naast de wedstrijd dat je wenst vrij te geven
    • Vul uw persoonlijke informatie in en klik op opslaan
    • Je kan uw gegevens steeds wijzigen via ‘my account’
    • Klik op ‘vrijgeven’ bij de plaats die je wenst te annuleren.
    • Bevestig de algemene voorwaarden.Na deze bevestiging is uw plaats onherroepelijk vrijgegeven.U ontvangt een mail met de bevestiging.

 

Werd uw zitje door Club Brugge opnieuw verkocht?  Dan wordt de compensatie gestort op je Club ID.