You are here

FAQ Nieuw wachtwoord

FAQ Nieuw wachtwoord

Donderdag werd de Clubfans gevraagd om een nieuw paswoord te maken op hun account via sso.clubbrugge.be. Het is mogelijk dat je hierover enkele vragen hebt, daarom kan je hieronder enkele frequente vragen en antwoorden lezen.

Hieronder kan je al het stappenplan bekijken om je wachtwoord te wijzigen.

Stappenplan nieuw wachtwoord

Telkens ik de code invul krijg ik de melding dat die vervallen is.

Eens u de bevestigingscode opgevraagd hebt, mag u het venster niet sluiten tot u de code ingevuld hebt. Indien u het venster sluit en opnieuw opent om de code in te vullen, is dit ongelding.

Ga dus niet naar uw mails in dezelfde tab van uw browser, maar doe dit via een aparte tab of via een mailprogramma.

Ik krijg de melding dat mijn account niet gevonden wordt.

  1. Controleer of u hetzelfde email adres ingeeft als waarop u de mail ontvangen hebt met de vraag een nieuw wachtwoord te kiezen.
  2. Mensen die geregistreerd zijn tussen 18/9 en 21/9 kunnen mogelijks nog geen toegang hebben. Zij zullen pas toegang hebben vanaf 25/9.
  3. U heb nog geen online account en dient nog één aan te maken door te registreren op SSO.clubbrugge.be, of u neem contact op zodat wij kunnen controleren of er een probleem is met uw account.

Ik ontvang geen verificatie code

Kijk eens in uw spam-folder.

Kijk of er geen typfouten staan in het email adres.

Verifieer of het wel degelijk een mailbox is die u beheert.

Controleer de werking van uw mailbox door een testmail test sturen naar uzelf.

Als ik mijn wachtwoord niet verander, heb ik dan nog toegang met mijn oud wachtwoord?

Neen, iedereen dient een nieuw wachtwoord te kiezen vanaf 21/9/2017. Pas na het kiezen van een nieuw wachtwoord heeft u terug toegang tot uw account.

Ik vind de aankondigingsmail niet terug en heb nog geen nieuw wachtwoord gekozen.

Geen probleem. Surf naar sso.clubbrugge.be en kies daar een nieuw wachtwoord.

De website wil niet openen op my.clubbrugge.be

Kan je my.clubbrugge.be niet openen, surf dan rechtstreeks naar sso.clubbrugge.be. Indien je dan nog steeds geen toegang hebt, kan het een probleem met je browser zijn en vragen we om even een andere browser (Safari, Internet Explorer, Firefox of Chrome) te gebruiken.

Hoe wijzig ik het email adres van mijn account?

  1. Ga naar de registratie pagina om een nieuwe account te maken.
  2. Vul een nieuw email adres in en vul uw andere gegevens aan.
  3. Vul in het veld ‘klantennummer’ jouw bestaande klantennummer in.
    Je vindt deze terug onderaan je membership kaart naast ‘CUS’ of in je bestaande online account.
  4. Login op tickets.clubbrugge.be en controleer of je daar de bestellingen terugvindt van je vorige account.