You are here

Hier vind je een overzicht van de belangrijkste veelgestelde vragen bij Club Brugge. Het antwoord nog niet gevonden? Bekijk dan ook alle specifieke vragen voor tickets en abonnementen.

Registratie

1. Hoe registreer ik mijn online profiel?

Je kan een profiel aanmaken met behulp van social login of door je eigen e-mail en wachtwoord in te vullen via my.clubbrugge.be

  • Voor social login: klik op het Facebook of LinkedIn-pictogram op de registratiepagina. Als je nog niet bent aangemeld, word je gevraagd om in te loggen en toestemmingen toe te staan. Als je al bent aangemeld, wordt jouw account automatisch aangemaakt met de e-mail, voornaam en achternaam van je social account.
  • Als je jouw eigen e-mail en wachtwoord wilt invoeren, volg je de link naar 'Registreren' en voer je jouw gegevens op de pagina in. Bevestig je e-mail en wachtwoord in de opgegeven velden. Er wordt dan een e-mail verzonden met een veilige link om door te klikken en je e-mail te bevestigen. Klik op deze link, log vervolgens in met je e-mail en wachtwoord, vul je voorkeuren in en je nieuwe Club Brugge Account is klaar voor gebruik!

2. Ik heb de bevestigingsmail niet ontvangen. Hoe kan ik verder?

Als je een fanprofiel hebt aangemaakt met je eigen e-mail en wachtwoord, sturen we je een bevestigingsbericht naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven.Wanneer je de bevestigingsmail ontvangt, zal er een veilige link 'klik hier' staan in de e-mail waarop je moet klikken om je e-mailadres te bevestigen. Hiermee wordt een nieuwe pagina geopend, zodat je voor het eerst met je e-mail en wachtwoord kunt inloggen. Dit is alleen om te controleren of het e-mailadres inderdaad van jou is.

Het kan een paar seconden tot minuten duren voordat de e-mail in je inbox komt. Als je de e-mail niet ontvangt, volg dan de volgende stappen:

  • Controleer je junk- en spammappen.
  • Zorg ervoor dat je geen mailbox hebt gebruikt die gedeeld kan worden, bijvoorbeeld info@, receptie@ of verkoop@, omdat deze niet geaccepteerd worden voor je Club Brugge Account.
  • Voeg clubbrugge@communicatoremail.com toe aan de lijst met veilige afzenders en probeer het opnieuw te verzenden via de link 'klik hier om e-mail opnieuw te verzenden' op de pagina 'In afwachting van bevestigingsmail'.

Als je de pagina 'In afwachting van bevestiging e-mail' hebt verlaten en je wilt teruggaan om de bevestigingsmail opnieuw te verzenden, moet je opnieuw inloggen met je gekozen e-mail en wachtwoord. Als je jouw e-mail nog niet hebt bevestigd, zie je de 'In afwachting van bevestiging e-mail' pagina waar je op de link kunt klikken om opnieuw te verzenden.

Als geen van de bovengenoemde stappen werkt, neem dan contact op met de kaartenverkoop@clubbrugge.be met jouw e-mailadres. In enkele gevallen kan de e-mail worden geblokkeerd door jouw e-mailprovider. Club Brugge kan dit controleren en je een nieuwe link versturen indien nodig.

 

3. Ik kan niet klikken op de link in de bevestigingsmail. Wat nu?

Sommige e-mailsystemen kunnen de e-mail afleveren, maar de mogelijkheid om op een link in de e-mail te klikken 'uitschakelen'. Als je de e-mail hebt ontvangen maar niet kunt klikken op de link, probeer dan het volgende:

  • Voeg clubbrugge@communicatoremail.com aan jouw ‘safe sender’ of ‘veilige afzender’ lijst.
  • Klik met de rechtermuisknop op de link en selecteer uit de opties om 'hyperlink' te openen of 'hyperlink kopiëren' en deze in de adresbalk van je browser te plakken.

4. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe stel ik dit opnieuw in?

Surf opnieuw naar https://my.clubbrugge.be/ Helemaal onderaan, onder het kader 'wachtwoord', kun je klikken op 'wachtwoord vergeten'. Geef je mailadres in waarmee je reeds een fanprofiel hebt. Je ontvangt nu een mail met een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Let op: het wachtwoord dient uit 8 tot 16 tekens te bestaan en moet minstens 1 hoofd- en kleine letter + teken (@ , / + ...) bevatten.

 

 

Tickets

1. Hoe kan ik een ticket kopen?

Tickets kunnen zowel online als aan het loket gekocht worden. Om een ticket te kopen, moet je vanaf seizoen 2016-2017 ook lid van zijn CLUB1891. Indien je nog geen lid bent van CLUB1891, wordt je CLUB1891 lidmaatschap automatisch toegevoegd bij aankoop van je ticket.

Je ticket aankopen doe je zo:

Online, de klok rond:

  • Meld je aan op tickets.clubbrugge.be met je Club Brugge-profiel. Nog geen Club Brugge-profiel,? Dan kan je dat meteen aanmaken. Aan de hand van je profiel, merken wij of je al lid bent van CLUB1891.
  • Kies de wedstrijd waarvoor je een ticket wenst te kopen.
  • Kies je zitje in het stadion en betaal veilig online via Bancontact, Visa of Mastercard. Indien je nog geen lid bent, wordt het CLUB1891 lidmaatschap automatisch aan je bestelling toegevoegd.
  • Je CLUB 1891 welkomstpakket wordt
 gratis naar je thuisadres verstuurd. Je ticket ontvang je als PDF bij uw bevestigingsmail. Die dien je af te printen en mee te brengen naar de wedstrijd.

Aan het loket van Ticketing (enkel tijdens de openingsuren):

  • Kom naar het loket tijdens de openingsuren.
  • Wij kiezen samen je zitje en maken je lid van CLUB 1891. 

  • Betaal met Bancontact of cash. 


Op wedstrijddagen kan je een Club1891 lidmaatschap kopen bij Ticketing. De tickets aan de lokettenblok Noord zijn enkel te koop op vertoon van je Club1891 Membership Card.

Opgelet: Om zeker te zijn van een ticket en wachtrijen op wedstrijddagen te vermijden, koop je je CLUB1891 Membership en tickets best vooraf.

 

2. Kan ik tickets aankopen voor een uitwedstrijd van Club Brugge?

Tickets voor onze uitwedstrijden in de competitie zijn enkel te verkrijgen via onze supportersfederatie. Voor een supportersclub in uw buurt: www.supportersfederatie.be

 

3. Hoeveel tickets kan ik kopen?

Elk lid van CLUB1981 kan één ticket kopen voor zichzelf + 3 extra tickets voor andere personen. Ook als die geen lid zijn van CLUB1891. Let op, voor sommige wedstrijden kan dit afwijken.

 

4. Kan ik voor de aankoop van tickets een factuur ontvangen?

Ja, dat kan. Meteen na de betaling, zie je bij je bestelling een aankruisvakje “Factuur”. Indien je dit aankruist en je de gegevens ingeeft, ontvang je de factuur enkele weken later per mail. Dit dient te gebeuren voor aanvang van de wedstrijd.

Problemen met de ingave van het BTW-nummer? Vul links de landcode (BE) in en rechts enkel cijfers, zonder spaties en komma's. Indien je enkel een ondernemingsnummer hebt, dien je de factuur op mail aan te vragen via kaartenverkoop@clubbrugge.be. Vermeld daarbij zeker je Customer- en Reservatienummer.

 

5. Waar kan ik de data van verkoop en prijzen per wedstrijd terugvinden?

Op tickets.clubbrugge.be vind je een lijst met beschikbare wedstrijden. De prijs hangt af van de wedstrijd en het gekozen zitje. Na selectie van de wedstrijd, krijg je een overzicht van het stadion met beschikbare zitjes en het tarief per zitje. In de vakken die groen oplichten wanneer je erover scrolt, zijn nog tickets beschikbaar. Voor een overzicht van alle prijzen per wedstrijd, klik hier.

 

6. Kan ik genieten van een speciaal tarief?

Hier vind je een overzicht van de speciale tarieven en voorwaarden. Ook voor speciale tarieven is het CLUB1891 Membership verplicht.

 

7. Ik ben abonnee en wens mijn zitje voor een bekerwedstrijd, Europees,... aan te kopen binnen de voorrangsperiode. Hoe doe ik dit?

  • Meld je aan op tickets.clubbrugge.be met uw emailadres en zelf gekozen wachtwoord.
  • Ga naar ‘mijn bestellingen’
  • Klik op ‘betaal onbetaalde reservatie’
  • Ga verder naar de online betaling (betalen kan met Visa, Bancontact, Mastercard en online banking)
  • U ontvangt uw ticket als PDF bij uw bevestigingsmail

Abonnementen

1. Hoe kan ik een abonnement kopen?

Abonnementen kunnen enkel online gekocht worden. Om een abonnement te kopen, moet je  ook lid van zijn CLUB 1891. Indien je nog geen lid bent van CLUB 1891, wordt je CLUB 1891 lidmaatschap automatisch toegevoegd bij aankoop van je abonnement.

      Je abonnement aankopen doe je zo:

A. Ik was vorig seizoen abonnee en koop mijn abonnement aan binnen de voorrangsperiode:

  • Online, de klok rond:
    • Meld je aan op tickets.clubbrugge.be met uw emailadres en zelf gekozen wachtwoord.
    • Ga naar ‘mijn bestellingen’
    • Klik op ‘betaal onbetaalde reservatie’
    • Ga verder naar de online betaling (betalen kan met bancontact of online banking)
    • Je CLUB 1891 welkomstpakket wordt samen met uw abonnement gratis naar je thuisadres verstuurd.

B. Ik was vorig seizoen geen abonnee of koop mijn abonnement na de voorrangsperiode:

  • Online, de klok rond:
    • Meld je aan op tickets.clubbrugge.be met je Club Brugge-profiel. Nog geen Club Brugge-profiel,? Dan kan je dat meteen aanmaken. Aan de hand van je profiel, merken wij of je al lid bent van CLUB 1891.
    • Kies ‘abonnementen’
    • Kies je zitje in het stadion en betaal veilig online via Bancontact of online banking.Indien je nog geen lid bent, wordt het CLUB 1891 lidmaatschap automatisch aan je bestelling toegevoegd.
    • Je CLUB 1891 welkomstpakket wordt samen met uw abonnement gratis naar je thuisadres verstuurd.

2. Ik was vorig seizoen abonnee, wens mijn plaats binnen de voorrang te hernieuwen maar vind mijn reservatie niet terug bij ‘mijn bestellingen’

Je stuurt best een mailtje naar kaartenverkoop@clubbrugge.be. Vergeet zeker je customer-nummer van op jouw vorig abonnement niet te vermelden alsook het emailadres waarmee je registreerde.Waarschijnlijk zal jouw abonnement niet gekoppeld zijn aan het online profiel.

 

3. Kan ik genieten van een speciaal tarief?

 

Hier vind je een overzicht van de speciale tarieven en voorwaarden.

 

4. Welke wedstrijden zijn inbegrepen in mijn abonnement

 

Met je abonnement krijg je toegang tot het stadion tijdens de thuiswedstrijden in de reguliere kompetitie en de Play Offs.

Je krijgt absolute voorrang bij de ticketverkoop voor onze Europese wedstrijden en de beker van België.

 

5. Wat als ik mijn abonnement verlies?

Bij verlies van het abonnement kunt u op vertoon van uw identiteitskaart een duplicaat verkrijgen.Kom hiervoor langs naar het loket van de ticketing.

Er zal hiervoor een administratieve kost worden aangerekend. Begin het seizoen is dit € 40, halverwege het seizoen € 20.

Het geld die op dit moment op uw verloren kaartje staat zal worden overgezet.

 

6. Wat als ik een wedstrijd niet kan bijwonen? Verkoop zitje!

Als je een wedstrijd niet kan bijwonen kan je uw plaats terug in verkoop brengen.Wordt je zitje door Club Brugge opnieuw verkocht dan krijg je een compensatie op je rekening gestort.

Deze functie komt telkens 1 week voor de wedstrijd online.

    • Meld je aan op tickets.clubbrugge.be met je Club Brugge-profiel. Nog geen Club Brugge-profiel,? Dan kan je dat meteen aanmaken.
    • Klik op ‘verkoop zitje’
    • Klik op ‘beheren’ naast de wedstrijd dat je wenst vrij te geven
    • Vul uw persoonlijke informatie in en klik op opslaan
    • Je kan uw gegevens steeds wijzigen via ‘my account’
    • Klik op ‘vrijgeven’ bij de plaats die je wenst te annuleren.
    • Bevestig de algemene voorwaarden.Na deze bevestiging is uw plaats onherroepelijk vrijgegeven.U ontvangt een mail met de bevestiging.

Werd uw zitje door Club Brugge opnieuw verkocht?  Dan krijg je na de wedstrijd een mail met de bevestiging dat je compensatie in de volgende maand zal gestort worden op het door jou doorgegeven rekeningnummer.

Membership CLUB1891

1. Wat is een membership CLUB1891?

Als CLUB 1891-member ben je lid van de grootste supportersfamilie van het land en krijg je een welkomstpakket, de mogelijkheid om tickets te kopen voor alle wedstrijden, voorrang bij Europese wedstrijden, kortingen, extra content, inspraak en nog veel meer. Het lidmaatschap kost €25 per seizoen. Als abonnee ben je meteen ook member CLUB1891. Ontdek het membership in dit handige overzicht.

2. Wat zijn de voordelen van een membership?

  • Elke CLUB 1891-member kan 4 tickets per wedstrijd in de Jupiler Pro League aankopen. Een abonnee kan dus naast zijn abonnement nog 3 tickets extra aankopen
  • Je krijgt voorrang voor de aankoop van tickets voor bepaalde wedstrijden
  • Je ontvangt een welkomstpakket met unieke gadgets
  • Je ontvangt heel wat kortingsbonnen en unieke voordelen van onze partners
  • In de Clubshop en op Clubshop.be krijg je 10% directe korting op elke aankoop
  • Op je verjaardag krijg je 18.91% korting op clubshop.be (niet geldig op wedstrijdshirts)
  • Je kan deelnemen aan heel wat wedstrijden om tickets, shirts,... te winnen
  • Heel wat exclusieve Member-ervaringen zullen doorheen het jaar opgezet worden, en jij hebt kans om die te winnen! Uitschieter is de 'Member van de maand', die de dag van zijn leven zal beleven en de speler van de maand-trofee mag uitreiken.
  • Iedere eerste zaterdagvoormiddag van de maand (10u) kan je deelnemen aan een gratis ‘Stadion Tour’ in het Jan Breydelstadion en krijg je toegang tot het nieuwe Club Museum in Jan Breydel. Altijd eerst aanmelden

3. Hoe kan ik een membership kopen?

  • Online, de klok rond:
    • Meld je aan op tickets.clubbrugge.be met je Club Brugge-profiel. Nog geen Club Brugge-profiel? Dan kan je dat meteen aanmaken.
    • Kies ‘CLUB 1891 MEMBERSHIP’
    • Klik op het venster ‘klik hier’
    • Klik aan welke membership u wenst: Volwassen of Clubkid (voor jongeren tot en met 12 jaar)
    • Selecteer de verzendingswijze Post en voeg toe aan uw winkelmandje
    • Klik op ‘ga verder’ en ga door naar de online betaling.
    • Je CLUB 1891-welkomstpakket wordt gratis naar je thuisadres verstuurd.

 

  • Aan het loket van Ticketing (enkel tijdens de openingsuren):
    • Kom naar het loket. Wij maken je lid van CLUB 1891.
    • Betaal met Bancontact of cash.
    • Je krijgt je kaart en welkomstgeschenk meteen mee naar huis

4. Hoe lang is mijn lidmaatschap geldig?

Je lidmaatschap is geldig tot het einde van het voetbalseizoen. Hoe vroeger op het jaar je het lidmaatschap aanschaft, hoe meer je kan genieten van alle voordelen.

B2B

1. Hoe kan ik een online account aanmaken om de VIP-tickets te downloaden?

  • Surf naar https://my.clubbrugge.be en kies voor ‘Registreren’.
  • Vul uw gegevens in. Indien u vroeger een account had, gelieve dan bij voorkeur hetzelfde e-mailadres alsook dezelfde voor- en achternaam te gebruiken.
  • Na het doorlopen van het registratieproces ontvangt u een mail om uw registratie te bevestigen. Eens u de account bevestigd heeft kan u inloggen op https://my.clubbrugge.be met uw logingegevens.
  • Let op: bij sommigen komt deze email terecht in de spamfolder. Indien u dus geen mail ontving, controleer dan even of de mail daaronder geplaatst werd.
  1. Indien u zich opnieuw registreert:

Koppel uw account aan uw customer nummer. Zo weet het platform welke onderneming te linken aan uw e-mailadres. Indien u hetzelfde e-mailadres gebruikt zal dit automatisch voor u gebeurd zijn. Klik op ‘Gekoppelde Accounts’ om dit te controleren

      2. Indien dit nog niet automatisch gebeurde kan u nog steeds zelf uw account koppelen. Dit kan u doen door te klikken op ‘Link je ticketing account’.

Vul vervolgens uw customer nummer in. Het customer nummer kan u terugvinden op uw abonnement of membershipkaart van het afgelopen seizoen (Indien u dit niet meer kan vinden, neem dan gerust contact op met uw accountmanager). Alle contactgegevens staan achteraan deze handleiding. Eens het customer nummer is ingevuld klikt u op ‘Link Old Account’ Indien u zich voor de eerste maal registreert:

  • Klik onder gekoppelde accounts op ‘Link je ticketing account’. Vervolgens kiest u voor ‘Create New Account’.

Mogelijks dient u nog enkele ontbrekende gegevens in te vullen. Dit kan u hierbij doen. Klik op ‘Profielgegevens bewerken’ om alles op te slaan. Uw account is nu volledig en uw tickets kunnen gedownload worden (zie volgend segment ‘Downloaden van E-Tickets op het B2B-platform).

Een uitgebreid stappenplan vind je hier terug.

2. Hoe kan ik mijn tickets downloaden?

  • Surf naar my.clubbrugge.be en klik bovenaan op ‘Tickets’ of surf naar tickets.clubbrugge.be en klik op ‘Login’.
  • Nadat u ingelogd bent klikt u op de ‘B2B’ knop bovenaan de pagina.
  • Onder B2B kan u zowel de tickets voor uw zitplaatsen, alsook eventuele parkeerkaarten selecteren. Klik in de witte balk en kies de wedstrijd waarvoor u de tickets wenst te downloaden. Het is mogelijk om tickets voor meerdere wedstrijden te selecteren en te downloaden.
  • Eens u de wedstrijd geselecteerd heeft kan u de tickets die u wenst te downloaden aanvinken. Vink de vakjes aan naast de tickets en klik op ‘Stap 1/2 Download’.
  • Om deze actie te bevestigen dient u nogmaals de vakjes aan te vinken van de tickets die u wenst te downloaden. Klik vervolgens op ‘Stap 2/2 Download’. U ziet nu een ZIP-file in uw browser met daarin de tickets. Deze kan u nu opslaan en afdrukken.

Een uitgebreid stappenplan vind je hier terug.

Belangrijk: Wegens het huidige dreigingsniveau 2 dat nog steeds van kracht is dient iedereen zijn/haar (parking)tickets afgedrukt bij te hebben.

3. Kan ik mijn tickets rechtsreeks doorsturen naar mijn genodigden?

  • Dat Kan. Indien u een of meerdere ticket(s) wenst door te mailen naar een genodigde kan u dit doen door zijn/haar contactgegevens toe te voegen in het onderdeel ‘Contacts’ bovenaan de pagina. Vul daar de voornaam, achternaam, e-mail en het bedrijf in. Klik vervolgens op ‘Save’.
  • Na het selecteren van de gewenste wedstrijd onder ‘B2B’ kiest u het te versturen ticket. Vink dit aan en kies vervolgens uw contactpersoon. Klik op ‘Mail’ om het ticket te versturen. Het systeem verstuurt nu een automatische mail naar het e-mailadres en zal u in cc plaatsen van deze mail.

4. Ik zie mijn tickets, de B2B-knop niet staan. Wat kan ik doen?

Stuur een mailtje met je gegevens (naam, mailadres waarmee je registreerde en gegevens van de firma) naar B2B@clubbrugge.be. We beantwoorden je vraag standaard binnen 1 werkdag. Je hoeft ons in die tijd niet telefonisch te contacteren.

5. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Surf naar my.clubbrugge.be en klik onderaan op 'Wachtwoord Vergeten?'.

Geef je mailadres in waarmee je geregistreerd bent en bevestig door op 'Ga Door' te klikken.

Je ontvangt nu een mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Klik op de balk in de mail en kies een nieuw wachtwoord. Vanaf nu kan je inloggen met het nieuwe wachtwoord.

Algemeen

1. Kan ik mijn rugzak/handtas ergens achter laten voor ik naar een wedstrijd ga?

Er zijn lockers voorzien aan de Noord-tribune, buiten de poorten. Voor 1€ kun je een locker gebruiken en je rugzak veilig achter laten.

2. Waar kan ik parkeren als ik naar de wedstrijd ga?

Alle parkeerplaatsen zijn op seizoensbasis uitverkocht. Je kan parkeren in de straten rondom het stadion. Meer info met betrekking tot de bereikbaarheid en plattegronden vind je hier.