De BLOX-app downloaden, een account aanmaken en een droomreis winnen. Het klinkt te mooi om waar te zijn, maar met de ‘Destination Lisbon’-campagne van BLOX was het echt zo eenvoudig. Maar liefst 3.172 gegadigden waagden hun kans en installeerden de BLOX-app, maar slechts twee gelukkigen konden uiteindelijk de droomreis wegkapen: Jelle en Stephanie.
Een geslaagde campagne, zo vertelt ook Toon Schraven, Head of Brand bij BLOX: “ We zijn er ontzettend trots op om met deze unieke campagne een essentieel onderdeel uit te mogen maken van een van de hoogtepunten uit de 130-jarige geschiedenis van Club: de uitwedstrijd tegen Benfica van de achtste finale in de Champions League. Een campagne uit duizenden, die we dan ook niet snel zullen vergeten. Veel dank aan Club en bovenal aan de meer dan 3.000 deelnemers voor hun enthousiaste reacties die deze campagne tot een groot succes hebben gemaakt."
Maandagochtend 6 maart, 10:00. Amper twee weken nadat de gelukkige winnaars van ‘Destination Lisbon’ het heugelijke nieuws in de bus krijgen, stappen ze samen met de Blauw-Zwarte spelerskern, technische staf, pers en partners op het vliegtuig richting Lissabon. Twee uur later zetten ze voet aan wal in de Portugese hoofdstad en checken ze in in het Epic SANA Marquês Hotel, een indrukwekkend vijfsterrenhotel in het hart van het historische centrum van Lissabon.
Het luxueuze hotel blijkt niet alleen de ideale locatie voor een comfortabel verblijf, inclusief topactiviteiten met de Club-partners, het is ook de perfecte uitvalsbasis om de stad te verkennen en Benfica-Club mee te pikken vanop VIP-plaatsen in het imposante Estádio da Luz. Het historische Champions League-duel bracht niet het verhoopte resultaat, maar het was voor Jelle en Stephanie wel een onvergetelijke afsluiter van een fijne driedaagse dankzij ‘Destination Lisbon’ van BLOX:
“We vonden het een unieke en fantastische ervaring om mee te mogen met het businessprogramma. De gesprekken aan tafel waren fascinerend om te volgen; Toon van BLOX is een supertoffe kerel! Het lekkere eten en drinken was puur genieten en de wedstrijd volgen vanop de VIP-plaatsen was onvergetelijk. We zijn Lucas van Club Brugge, Toon en BLOX heel dankbaar voor deze fantastische ervaring!”