Club verkoopt mondmaskers voor goede doel

Club Brugge gaat, als eerste Belgische Club, mondmaskers verkopen. De opbrengst van de mondmaskers gaat naar het steunfonds Club tegen Corona.

Update 28/04 19 uur: Wegens groot succes: 2 extra designs!

Ondertussen zijn er al 65.000 mondmaskers verkocht. Het succes is zo overweldigend dat Club twee nieuwe designs op de markt brengt. Één speciaal voor de jongere fans én één casual-mondmasker. Haast je naar clubshop.be en bestel jouw mondmaskers!

 

Update 27/04 10:00
Club verkocht al meer dan 37.500 mondmaskers in minder dan een dag tijd!

De Club Brugge-familie toont nog maar eens hun (blauw-zwart) hart voor het goede doel! 

 

Mondmaskers zullen een belangrijke rol spelen in de exitstrategie van de coronacrisis. Club wil hier zijn steentje aan bijdragen en brengt twee unieke mondmaskers op de markt. De Club Brugge-mondmaskers zijn comfortabel om te dragen, dekken neus, mond en kin en zijn vervaardigd uit hoogwaardige kwaliteitsstof. De herbruikbare mondmaskers kunnen tot minstens 15 x worden gewassen op 60°C, een ecologische oplossing dus. Door het aanbieden van deze mondmaskers aan zijn fans wil Club er mee voor zorgen dat andere, gespecialiseerde mondmaskers voorbehouden blijven voor de zorgsector.

 

De gepersonaliseerde mondmaskers komen in 4 verschillende ontwerpen en worden verkocht per 4 stuks voor een kostprijs van 20 euro via de webshop van Club Brugge www.clubshop.be.  Per verkocht masker schenkt Club de winst, zo’n 2 euro per stuk, aan het ‘STEUNFONDS CLUB TEGEN CORONA’, beheerd door de foundation van Club. 

 

Onder het motto 'No Heart No Glory' organiseert Club Brugge Foundation, in samenwerking met verschillende maatschappelijke organisaties, jaarlijks een 20-tal sportieve, sociale en educatieve communityprojecten, waarbij het vanuit de kracht van het voetbal duizenden mensen uit kansengroepen vooruithelpt. Ook in Coronatijden blijft Club Brugge Foundation deze projecten verder ondersteunen. Het Steunfonds Club tegen Corona zet specifiek in op drie projecten.

 

  1. ‘Huis van het Kind’: Het begeleiden van gezinnen in kansarmoede, zowel financieel als materieel door bijvoorbeeld computers ter beschikking te stellen om kinderen in staat te stellen om de lessen van thuis uit te volgen in coronatijden.
  2. ‘Jongerenhuis Route 36':  Thuis bezorgen van activiteitenpakketten naar Brugse jongeren, zodat ze actief bezig blijven ‘in hun kot’.
  3. ‘Mintus’: Mintus bundelt alle taken en dienstverlening in het kader van de zorg. Woonzorgcentra, inclusief kortverblijf en nachtopvang voor senioren, de dagverzorgingscentra, serviceflats en seniorenwoningen, de dienstencentra, ontmoetingscentra en een brede waaier aan thuiszorgdiensten.

 
Wil jij ook je steentje bijdragen, surf dan naar www.clubshop.be en bestel een pakket mondmaskers.

Related articles