Visual menu

maandag 23 augustus 2021 15:30

Club YLA schittert in Jan Breydel met shirtpartners Pepsi Max en nākd.

Afgelopen zaterdag trapte Club YLA zijn eerste wedstrijd in de Scooore Super League af tegen Standard Feminina. En het werd meteen een speciale: De match werd namelijk live getoond op Eleven Sports, maar ook voor de eerste keer in de geschiedenis van het vrouwenvoetbal van Club Brugge afgewerkt in het Jan Breydelstadion. De ploeg uit Luik werd met een klinkende 4-1 overwinning, voor het oog van meer dan 500 enthousiaste fans, van de mat gespeeld.

Wilt u ook uw merk verbinden aan en activeren via Club YLA? Neem dan contact op met Club Business via business@clubbrugge.be

Twee gloednieuwe shirtsponsors

Daarnaast prijkten er ook nog eens twee prachtige merken op de shirts van de speelsters: Pepsi Max en nākd. Club YLA is het voorbije jaar uitgegroeid tot een toonaangevend, trendy en uniek merk binnen het vrouwenvoetbal, één van de snelst groeiende sporten ter wereld. De partnerships met Pepsi Max en nākd. zijn daarom van grote waarde in het groeiproces en de verdere professionalisering van het vrouwenvoetbal.

Marie Minnaert, middenvelder van YLA en de Red Flames, is enorm blij met en fier op de partnerships: “Zowel Pepsi Max als nākd. zijn grote en bekende merken, niet alleen in België maar ook ver daarbuiten. Voor Club YLA is het heel belangrijk dat zij willen samenwerken en investeren in het vrouwenvoetbal; het geeft duidelijk aan dat de interesse groeit en dat we op deze manier ook meer in de kijker kunnen lopen. Voor het vrouwenvoetbal is het echt een hele grote stap vooruit dat zulke merken in ons project geloven en mee willen werken om het vrouwenvoetbal groter te maken. Het is een hele eer om deze brands te mogen dragen. Daarnaast passen ze perfect bij het trendy en sportief professionele imago dat Club YLA wil uitstralen.”

Pepsi Max

Half juli werd bekend dat Pepsi Max zich voor twee seizoenen heeft verbonden als shirtpartner van Club YLA. Wim Destoop, General Manager PepsiCo North West Europe, is verheugd met het partnership: “We zijn vereerd dat vanaf dit seizoen Pepsi MAX pronkt op de YLA-shirts. Als challenger in de Belgische frisdrankmarkt zijn we de pionier in het promoten van suikervrije cola met een mooie traditie in het ondersteunen van wereldsterren, maar ook met een hart voor lokale partnerships zoals de mooie samenwerking met Club Brugge. We waren reeds partner van de UEFA Women’s Euro en van de UEFA Women’s Champions League. Vandaag zijn we dan ook trots om mee de schouders te zetten onder de verdere groei van Club YLA, zowel op als naast het veld.”

Nākd.

Nākd. is sinds vorige week officieel back of shirt sponsor geworden. "YLA en nākd. zijn een perfecte match: Twee sterke merken die anders durven te zijn!", vertelt Isabelle Maes, CEO Natural Foods van Lotus Bakeries, trots. "YLA is een vrouwenvoetbalploeg die grenzen verlegt, met een duidelijke ambitie nummer één te zijn in alles: kwaliteit, visie en winnen! Nākd. is ook een merk dat grenzen verlegt en heeft de duidelijke ambitie om de eerste keuze te worden van jonge professionals op zoek naar een gezonde snack. Met nākd. promoten we een gezonde levensstijl en we vonden alvast de perfecte verpersoonlijking van deze overtuiging in de YLA dames!”

Related articles

Main partner

Premium partner, Official partner & Official supplier

join the club

Word lid van de grootste supportersfamilie van het land!

WORD LID

Download onze app

Mis geen enkele belangrijke update over jouw favoriete Club.

BLIJF OP DE HOOGTE

Schrijf je nu in op onze nieuwsbrief.

Schrijf je in