
Al drie seizoenen lang slaan Unibet & Club de handen in elkaar om het amateurvoetbal een hart onder de riem te steken. Per uitgebrachte stem op de Player of the Month-campagne, schenkt Unibet één euro aan het goede doel waardoor amateurclubs gratis deel kunnen nemen aan een workshop rond reanimatie en hartmassages én bovendien een gratis AED-toestel ontvangen. Sinds de lancering van deze campagne werden al meer dan 35 amateurvoetbalclubs uit het hele land op deze manier ondersteund.
Nu gaan we samen een stap verder. Via een unieke AR-experience, ontwikkeld in samenwerking met de KU Leuven, op www.noheartnoglory.be leer je in acht stappen hoe je iemand moet reanimeren, test je je kennis en ontvang je een exclusieve pin bij het correct beantwoorden van alle vragen.
Want in onze familie, helpen we elkaar.
"Unibet zet als marktleider in België al jaren stevig in op verantwoord spelen. Ook verantwoord sporten blijft een erg actueel topic. Daarom slaan Club en Unibet de handen in elkaar om naast het voorzien van AED-toestellen en de bijhorende workshops, nu ook het bredere publiek klaar te stomen om levens te redden." - Tom Buttiens, Marketing Manager Unibet.
“Als profvoetbalclub hebben we ook naast het veld een grote maatschappelijke verantwoordelijkheid. Dit doen we bij Club Brugge al jaren vanuit onze slogan ‘No Heart/No Glory’, waarmee we met onze Foundation mensen willen vooruithelpen. We zijn trots dat we, samen met de hele Clubfamilie en main partner Unibet, hier een extra laag kunnen aan geven en met deze unieke AR-tool duizenden mensen op een interactieve manier een betere kennis over levensreddende technieken kunnen aanleren. Want hoe rapper er bij een hartfalen gepaste hulp kan geboden worden, hoe groter de kans op overleven.” Peter Gheysen, Head of Foundation Club Brugge.
Meer via noheartnoglory.be & unibet.be