
"Met Club YLA zijn we héél fier nākd. te mogen verwelkomen. Beide merken etaleren exact onze waarden en visie, dit mét de ambitie om op duurzame & creatieve wijze verdere talentontwikkeling en groei te realiseren", benadrukt Jeroen De Smet, onze Commercial Director. "We kijken er enorm naar uit om er samen, zowel sportief als zakelijk , een mooie en succesvolle periode van te gaan maken."
Ook nākd. is heel trots op deze samenwerking. "YLA & nākd. zijn immers een perfecte match: twee sterke merken die durven anders te zijn!", vult Isabelle Maes, CEO Natural Foods van Lotus Bakeries, verder aan.
"YLA is een vrouwenvoetbalploeg die grenzen verlegt, met een duidelijke ambitie nummer één te zijn in alles: kwaliteit, visie en winnen! Nākd. is ook een merk dat grenzen verlegt met onze raw bars gemaakt van enkel fruit en noten. Zo zijn nākd. raw bars puur en onbewerkt om al het goede van fruit en noten te bewaren: de perfecte oplossing voor ieder die uit is op een lekker, gezond en makkelijk tussendoortje. Nākd. heeft de duidelijke ambitie om de eerste keuze te worden van jonge professionals op zoek naar een gezonde snack. Met nākd. promoten we een gezonde levensstijl en vonden alvast de perfecte verpersoonlijking van deze overtuiging in de YLA dames!”