Unibet nieuwe premiumpartner Club Brugge

Unibet, onderdeel van de Kindred Group, tekende vandaag een partnership voor minstens 3 seizoenen met Club Brugge. Het logo zal komend seizoen ook de mouw van Club Brugge sieren. Met meer dan 21 miljoen klanten is het een van de grootste organisatoren van online sportweddenschappen in Europa & Australië én speelt het een voortrekkersrol in het promoten van verantwoord spelen.

De voorbije seizoenen sierden onder andere IJsboerke, Cras en Diaz al de blauw-zwarte mouw. Met Unibet gaat nu een absolute marktleider in zee met de huidige landskampioen. Naast het mouwpartnership 2018-2019 wordt Unibet ook ‘bettingpartner’ van Club Brugge. Dankzij Unibet kan Club zijn supporters naast de beste quoteringen & aanbod ook nog meer statistische content aanbieden rond al haar wedstrijden. Daarnaast is er ook een groot CSR-luik gekoppeld aan het partnership, waarbij onze Club Brugge Foundation en Unibet samen het belang van Fair Play en verantwoord spelgedrag onder de aandacht zullen brengen.

CCO Bob Madou: “We zijn heel blij Unibet te mogen verwelkomen als partner. Unibet is een internationale speler die een voortrekkersrol in zijn sector speelt, een match met het Club Brugge-DNA dus. Dit partnership is een mooi voorbeeld van moderne sportsponsoring. Naast klassieke visibiliteit en aanwezigheid op het shirt is er ook een digitaal en innovatief luik aan deze overeenkomst waardoor we onze fans onder andere nog meer match stats kunnen aanbieden.”

 

Head of Sponsorships Benelux Timothy Mastelinck: “Wij zijn uitermate trots op deze nieuwe langetermijnrelatie. Als marktleider is het onze taak om de fans een verantwoord product en klantenservice aan te bieden. Fair Play staat niet alleen centraal in het voetbal, ook voor ons is dit een uiterst belangrijke pijler: een transparante en veilige spelomgeving waarbij “verantwoord spel” onze belangrijkste bedrijfsmissie vormt.”

Related articles