All news

Club Brugge gaat voluit voor No Heart/No Glory

De voorbije 5 seizoenen steunde Club Brugge telkens een nieuwe maatschappelijke campagne waarmee het een seizoen aan de slag ging en waarmee het tijdens de voorbereiding op de shirts speelde. Na ‘Kom Op Tegen Kanker’, ‘Make a Wish’, ‘Go for Zero’, ‘Child Focus’ en ‘Te Gek!?’ lanceert Blauw-Zwart vandaag een campagne onder de eigen noemer ‘No Heart/No Glory’.

In 2010 lanceerde Club met No Sweat/No Glory een nieuwe baseline om de Brugse sportieve waarden in 1 zin te omvatten. Maar ook naast het veld heeft Club een duidelijke identiteit als warme volksclub, waar elkaar steunen – ook als het eens minder gaat – centraal staat. Met No Heart/No Glory lanceert Club nu een nieuwe slogan. Onder die slogan zullen het komende seizoen verschillende acties opgezet worden binnen 4 onderwerpen:

A heart for all: We willen een open Club zijn waar iedereen zich thuis kan voelen en kan delen in het Clubgevoel, ongeacht iemands achtergrond, overtuiging of mogelijkheden.

A heart for sport: We willen mensen in beweging brengen met een uitgebreid sportaanbod, ook voor wie zich in het gewone aanbod niet kan vinden.

A heart for health: In topsport staat gezondheid voorop. Dat willen we uitdragen naar alle fans en de hele samenleving met verschillende gezondheidsprojecten.

A heart for education: De Brugse rolmodellen worden ingeschakeld om jongeren en fans iets bij te leren via verschillende educatieprojecten.

Iedereen stapt mee in het verhaal

De campagne zal niet enkel zichtbaar zijn binnen onze Club Brugge Foundation, maar komt overal binnen Club terug. Zo speelt de A-kern tijdens de voorbereiding met het nieuwe logo van de campagne op de borst. De Club Brugge Academy zal dan weer – net zoals het bij de vorige Charity Partners deed – het hele seizoen lang met het nieuwe logo mogen pronken tijdens hun wedstrijden en zal verschillende acties opzetten rond de 4 pijlers van No Heart/No Glory.

Doorheen het seizoen zullen ook de vrouwenploeg, fans en business partners mee betrokken worden in het verhaal om de slagkracht zo groot mogelijk te maken. Ontdek alvast zondag mee onze derde uitrusting in de oefenmatch op Heist en mis de campagne zeker niet tijdens onze Stadium Run en Fandag op 30 juni!