De voorbije 5 seizoenen steunde Club Brugge telkens een nieuwe maatschappelijke campagne waarmee het een seizoen aan de slag ging en waarmee het tijdens de voorbereiding op de shirts speelde. Na ‘Kom Op Tegen Kanker’, ‘Make a Wish’, ‘Go for Zero’, ‘Child Focus’ en ‘Te Gek!?’ lanceert Blauw-Zwart vandaag een campagne onder de eigen noemer ‘No Heart/No Glory’.
In 2010 lanceerde Club met No Sweat/No Glory een nieuwe baseline om de Brugse sportieve waarden in 1 zin te omvatten. Maar ook naast het veld heeft Club een duidelijke identiteit als warme volksclub, waar elkaar steunen – ook als het eens minder gaat – centraal staat. Met No Heart/No Glory lanceert Club nu een nieuwe slogan. Onder die slogan zullen het komende seizoen verschillende acties opgezet worden binnen 4 onderwerpen:
A heart for all: We willen een open Club zijn waar iedereen zich thuis kan voelen en kan delen in het Clubgevoel, ongeacht iemands achtergrond, overtuiging of mogelijkheden.
A heart for sport: We willen mensen in beweging brengen met een uitgebreid sportaanbod, ook voor wie zich in het gewone aanbod niet kan vinden.
A heart for health: In topsport staat gezondheid voorop. Dat willen we uitdragen naar alle fans en de hele samenleving met verschillende gezondheidsprojecten.
A heart for education: De Brugse rolmodellen worden ingeschakeld om jongeren en fans iets bij te leren via verschillende educatieprojecten.