In 2019 stapt Club Brugge in de wereld van eSports. In samenwerking met Bundled, het eSports-merk dat ook onder andere Ajax, Wolverhampton en Feyenoord ondersteunt, wil Club zich zowel nationaal als internationaal tonen in de eSports-wereld.
Via FIFA, de online game van EA Sports, maken miljoenen fans jaarlijks kennis met het voetbal en Club Brugge. Het is een andere, toegankelijke manier om in verbinding te staan met je favoriete ploeg. Internationaal zijn er al jarenlang grote toernooien waar de top van de wereld zich met elkaar meet en ook nationaal werd enkele maanden geleden de ePro League aangekondigd. Club wil op beide vlakken ambitieus meedingen met eigen eSporters die voor Blauw-Zwart uitkomen in een professioneel begeleid kader 🎮.
Daarnaast brengt Blauw-Zwart ook online en offline toernooien naar de Clubfans en koppelt het zijn aanwezigheid in FIFA met kwalitatieve content op de verschillende sociale media. Heel wat voor gamende Clubfans om naar uit te kijken!