Alle nieuws

Club valt in de prijzen met #BluvnGoan-campagne

Woensdag vond in Mechelen het SportsAlliance-congres plaats, waar teams uit binnen- en buitenland samenkwamen om de toekomst van Fan Relationship Management te bespreken. Club werd er door de organisatie gelauwerd voor de abonnementencampagne voor volgend seizoen.

In januari al begon de voorverkoop van abonnementen voor het seizoen 2019-2020. Abonnees van dit seizoen konden aan voordeeltarief hun vertrouwen in Club voor volgend seizoen al bevestigen. De unieke insteek en de inzet op het online verhaal leverde Blauw-Zwart de trofee voor beste campagne van het jaar op.

Naast Club vielen ook PSV (beste data-analyse), Willem II (beste expertise in SportsAlliance) en Vitesse (beste segmentatie) nog in de prijzen.

Cookies

Club Brugge gebruikt cookies op deze website. De strik noodzakelijke cookies zijn vereist voor het functioneren van de website en kunnen niet worden geweigerd. Club Brugge gebruikt ook een analytics tool (Google Analytics). Als je toestemming geeft wordt bepaalde data (zoals je type browser, IP adres, enz.) gebruikt om geaggregeerde statistieken te genereren. Je kan jouw toestemming steeds opnieuw intrekken via de link “cookie instellingen” onderaan de webpagina.

Lees meer in ons Cookiebeleid.