Vanaf komend seizoen gaan Club Brugge en DSM Keukens met elkaar in zee. De Belgische marktleider in keukenbouw tekende een overeenkomst als premium partner voor 2 seizoenen.
DSM Keukens is een familiebedrijf met 100 jaar ervaring en passie voor interieur en keukens. Met 14 toonzalen en enkele nieuwe in het vooruitzicht, is het een merk dat groeit in Vlaanderen en Wallonië. “We zijn blij om in zee te gaan met opnieuw een marktleider in haar sector”, wist CCO Bob Madou te vertellen. “DSM Keukens bulkt van het ondernemerschap, wil elke dag de beste zijn op vlak van kwaliteit, service en klanttevredenheid en is innovatief. Daar schuilt de grote gelijkenis tussen onze twee merken in.”
Ook CEO Koen De Schepper, die samen met zijn vrouw, dochter en zoon aan het roer van de zaak staan, was verheugd met het partnership bij Club. “Bij DSM weten we dat je enkel als team de hoofdprijs kan binnenhalen. Door samen te blijven gaan – de link met Club Brugge is snel gelegd – groeien we al heel lang op een gezonde en duurzame manier door. Onze interne leuze, ‘winnaars zijn verliezers die nooit opgeven’ zie je ook bij Club terug op het veld. We kijken er dus heel erg naar uit om een duurzame relatie met Club Brugge op te bouwen.”
DSM Keukens zal tijdens elke thuiswedstrijd te zien zijn in de Zuidtribune, waar ze een mega-spandoek in de benedenhoek van de tribune zullen voorzien.