Club Brugge en Daikin gaan verder in zee met elkaar. De marktleider in koeling, verwarming en ventilatie op de Belgische markt die de voorbije 4 seizoenen shirtpartner was van Club, verlengt zijn contract en wordt de line-up partner van Blauw-Zwart.
Daikin is al sinds 2013 een trouwe partner van Club Brugge. Met de marktleider in airconditioning won Club niet enkel 2 titels en 2 supercups, maar beleefde het ook heel wat memorabele Europese avonturen. Daar werd de mosterd gehaald voor een nieuwe partnershipformule: het line-up partnership. Net zoals in de Champions League en de Europa League zal Club bij thuismatchen oplopen door een boog van Daikin en siert een grote center circle-vlag het midden van het veld. CCO Bob Madou legt uit: “Eerst en vooral willen we Daikin bedanken voor een fantastische samenwerking als shirtpartner de voorbije jaren. We zijn erg blij hen aan boord te houden als premium partner in een nieuw, innovatief product dat uniek is op de Belgische markt. Onze langdurige samenwerking toont welke loyale partnerships we kunnen opbouwen met merken die trouw zijn aan Club Brugge en haar fans.”
CEO van Daikin, Roderik Desiere: “We zetten ons Premium partnership met Club Brugge verder. Toen we daarbovenop de kans kregen om de eerste Line-up partner van de club te worden hebben we deze opportuniteit onmiddellijk gegrepen. Net zoals FCB zijn we binnen Daikin steeds op zoek naar vernieuwende en innovatieve ideeën vandaar dat we sterk geloven in dit partnership.”