Alle nieuws

Meer dan 340.000 fans volgden de Champions League-loting via de liveshow van Club TV

Alle ogen waren gisterenavond gericht op de Champions League-loting in Genève. Enkele spelers en de coach verzamelden in het Belfius Basecamp om de loting te volgen. Ook de Clubsupporters konden het speciale moment via de Facebook- en YouTubepagina van Club meemaken, samen met hun favoriete spelers.

Hosts Leo Van der Elst en Justine Rombaut en bij uitbreiding het hele Club Media House team zorgden voor een anderhalf uur durende liveshow met uitgebreide voor- en nabeschouwing, een mooie terugblik naar de Champions League-campagne van vorig seizoen en uitgebreide reacties van spelers en coach.

En of de uitzending aansloeg. Niet minder dan 340.000 fans zagen Club terechtkomen in groep F, bij Lazio, Zenit en Dortmund.

Eerder dit jaar keken er al meer dan 350.000 huiskamers mee naar VR Bruges, de grootste virtuele kampioenenshow. Ook de vriendschappelijke wedstrijden tijdens de voorbije zomerperiode zorgde voor mooie cijfers met gemiddeld meer dan 200.000 supporters per wedstrijd.

Bob Madou, CBO Club Brugge:
Club hecht, in deze coronatijden meer dan ooit, belang aan een blijvende verbondenheid met de fans. Club is niet alleen een voetbalclub, het is evenzeer een media- en entertainmentmerk geworden. We proberen dat op een attractieve en creatieve manier te doen. Het doet ons dan ook geweldig plezier om zoveel kijkers & interacties te mogen ontvangen.”

Herbekijk de volledige uitzending van gisteren nog even opnieuw hieronder: