Vanaf dit seizoen kiest Club Brugge voor Unibet als shirtpartner. De professionele marktleider in Sports Betting, die zich differentieert op vlak van verantwoord spelen, sierde vorig seizoen al de mouw van onze shirts, maar kiest nu voor een nog intensere samenwerking met Blauw-Zwart.
CCO Bob Madou gaf een woordje uitleg bij de nieuwe Brugse shirtpartner. “We zijn zeer blij het grootste commerciële partnership uit de geschiedenis van Club Brugge te mogen aankondigen. Er was al enkele jaren heel wat interesse vanuit de Sports Betting-sector om met Club Brugge in zee te gaan. De keuze voor Unibet was er dan ook een die we bewust gemaakt hebben. Unibet, als onderdeel van de Kindred Group, is één van de grootste spelers op de markt, is volledig vergund via de kansspelcommissie, zijn een voorloper op het vlak van verantwoord spelen en hebben een duidelijke link met sport.”
Timothy Mastelinck, Global Head of Sponsorships Kindred Group: “Bij Unibet zijn wij ontzettend trots om de hoofdsponsor van Club Brugge te worden. Net als Club zijn wij marktleider in onze sector, delen we dezelfde waarden en zijn we gedreven door een passie voor een faire sport. Fair play is niet enkel één van de belangrijkste pijlers van het moderne voetbal, ook voor Unibet is dit van cruciaal belang. Wij willen onze klanten immers een eerlijke, transparante en veilige speelervaring aanbieden en ervoor zorgen dat ze bewust zijn van hun spelgedrag zodat ze verantwoord kunnen spelen. Dankzij onze samenwerking met Club Brugge zullen wij deze boodschap nog sterker in de verf kunnen zetten.”
Unibet en Club zetten samen ook volgend seizoen in op kwalitatieve content voor fans, ondersteund door de Sports data die in realtime gedeeld worden tijdens wedstrijden. Daarnaast is er ook heel wat aandacht voor CSR. “De No Heart/No Glory-campagne zet al onze inspanning op community-vlak in de kijker. Dat Unibet er duidelijk voor kiest om voor alle jeugd-gerichte shirts dit logo te gebruiken, toont hun toewijding aan onze projecten,” klonk Madou verheugd.