1. Hoe kan ik een ticket kopen?
Tickets kunnen zowel online als aan het loket gekocht worden. Om een ticket te kopen, moet je ook lid een Club ID hebben. Indien je nog geen Club ID hebt, wordt je Club ID automatisch toegevoegd bij aankoop van je ticket.
Je ticket aankopen doe je zo:
Online, de klok rond:
Aan het loket van Ticketing (enkel tijdens de openingsuren):
Op wedstrijddagen kan je een Club ID kopen bij Ticketing. De tickets aan de lokettenblok Noord zijn enkel te koop op vertoon van je Club ID.
Opgelet: Om zeker te zijn van een ticket en wachtrijen op wedstrijddagen te vermijden, koop je je Club ID en tickets best vooraf.
2. Is er een terugbetaling voor gekochte tickets mogelijk?
Neen, er is geen terugbetaling mogelijk.
3. Kan ik tickets aankopen voor een uitwedstrijd van Club Brugge?
Tickets voor onze uitwedstrijden in de competitie zijn enkel te verkrijgen via onze supportersfederatie. Voor een supportersclub in uw buurt: www.supportersfederatie.be
4. Wat zijn de openingsuren van de ticketing?
De openingsuren van Ticketing aan het Jan Breydelstadion vind je hier.
5. Kan ik op wedstrijddagen een ticket kopen?
Dat kan, wanneer de wedstrijd niet is uitverkocht. Ook om losse tickets voor thuiswedstrijden te kopen, moet je een Club ID hebben. De tickets aan de lokettenblokk Noord zijn enkel te koop op vertoon van je Club ID. Op wedstrijddagen kan je een Club ID kopen aan de loketten van Ticketing.
Om zeker te zijn van een ticket en wachtrijen op wedstrijddagen te vermijden, koop je je Club ID en de tickets best vooraf online of aan het loket van Ticketing.
6. Hoeveel tickets kan ik kopen?
Elke supporter met een Club ID kan één ticket kopen voor zichzelf + 3 extra tickets voor andere personen. Ook als die geen Club ID hebben. Let op, voor sommige wedstrijden kan dit afwijken.
7. Kan ik voor de aankoop van tickets een factuur ontvangen?
Ja, dat kan. Meteen na de betaling, zie je bij je bestelling een aankruisvakje “Factuur”. Indien je dit aankruist en je de gegevens ingeeft, ontvang je de factuur enkele weken later per mail. Dit dient te gebeuren voor aanvang van de wedstrijd.
Problemen met de ingave van het BTW-nummer? Vul links de landcode (BE) in en rechts enkel cijfers, zonder spaties en komma's. Indien je enkel een ondernemingsnummer hebt, dien je de factuur op mail aan te vragen via kaartenverkoop@clubbrugge.be. Vermeld daarbij zeker je Customer- en Reservatienummer.
8. Waar kan ik de data van verkoop en prijzen per wedstrijd terugvinden?
Op tickets.clubbrugge.be vind je een lijst met beschikbare wedstrijden. De prijs hangt af van de wedstrijd en het gekozen zitje. Na selectie van de wedstrijd, krijg je een overzicht van het stadion met beschikbare zitjes en het tarief per zitje. In de vakken die groen oplichten wanneer je erover scrolt, zijn nog tickets beschikbaar. Voor een overzicht van alle prijzen per wedstrijd, klik hier.
9. Kan ik genieten van een speciaal tarief?
Hier vind je een overzicht van de speciale tarieven en voorwaarden. Ook voor speciale tarieven is het de Club ID verplicht.
10. Hoe betaal ik mijn ticket?
Je kan een ticket aankopen via onze ticketsite of aan het loket van Ticketing. Online betalen kan met Bancontact, Visa en MasterCard. Aan het loket betaal je met Bancontact of cash.
Op wedstrijddagen kan je -afhankelijk van beschikbaarheid en veiligheidsmaatregelen- ook losse tickets kopen aan lokettenblok Noord op vertoon van je Club ID. Daar kan je betalen met cash.
11. Ik ben abonnee en wens mijn zitje voor een bekerwedstrijd, Europees,... aan te kopen binnen de voorrangsperiode. Hoe doe ik dit?